Tuesday, June 16, 2009

..... of a SILENT REVERIE

Tuesday, June 16, 2009
head/cranial/crown note [sebab kat atas] : tajuk tu takde kait, aku cume rase aku banyak daydream la plak lately. bukan ape, nak exam bleh plak malas bace buku.

Assalamualaikum warahmatullah...


I am sitting for my final OC exam. u shud know me, kind of dislike this subject of too-much-mechanisms. kalau stakat hafal, memang my strength. tapi ni, memang aku tak minat. wateva. get 8 more marks, I shall pass~ dah! tak 80 lebih pun takpe la. pasrah mode.
I need some distraction~!!! cause I'm tired. jom layan cite lain.

story #
1 :

da basi da pun mende alah ni... but I still want dis on my blog! keh3.
NAH!!! amek~!!!


tak paham? juz get urself a dictionary. kalau malas sangat, paham those numbers tu pun da cukup. I'm too busy to be a translator for this kind of matter [and to update this blog-konon]. hahaha...

it's my FINAL! yeah! dah lame pun start.
the endlessness that I fear [sah2 la akunye AMYGDALA normal and sah2 gak la takde mende yg kekal except HIM]

[pagi2 lagi dah g jamiah nak study neyh~]


*_* penat da ni ngan exam yang tak sudah-sudeyh~

story #2 :

reminiscing the past. I entered INTEC on 13th June 2009. kind of late actly. maklum la, 2nd intake. who cares~ the thing is, I'm in Jordan right now.
yey~ da setahun [jagung] jadi mahasiswa...

I am too lazy to type anything. So let's just have sum pictures...

[khusyuk listening to english forum. besar kan klas aku?haha.sejuk ni]

[dis is not a time stalker, time keeper bai...!!]

[on the way to INPRO! no brape pun aku tak ingt. 2? 3? ke 4? tapi power gak la. hihi...]

[1st time buka puasa sama2. location; bilik TV @ Blok 7 yang baru+cantik tu]

[MEJ 02 + Sir Fairuz. aku sndri pun sort of forgetting my class name. IRBID kot. ntahla. PETRA ke.haha...]

[exam CHEMISTRY - completed!!!]

[rindu kat bas INTEC yg of cos free tu]

[I can't find Hady in dis pic]

story #3 :

alkisah kesian kat En Hasmat sebab kena turun Irbid utk bagi cek kat kanak2 yg tak cukup makan kat sini. important point ; aku da kaya balik! ni la kelebihan kanak2 yg lahir lambat ni. I received a 3 months amount to be spent for about a month and a half. mana tak kaya. dapat cek lambat. hahaha...

[haaa...bukti kekayaan. keh3]

time kaseh JPA n En. Norhasmat...

story #4 :

oren memang buat masalah ngan aku bulan ni. well they should be making money, but they were instead creating problems with their own customers...
bukan buah oren la, tapi ORANGE syarikat tepon ngan tenet tu...

then, ngan prob takleh nak msj nye.huh~ edisi meluah prasaan ke ni?


but I thanked orange coz sebab internet takde la, I can study ngan fokus. hahaha...

story #5 :

adapun sorang sahabat dari Ireland [student Msia la] datang ziarah bumi Jordan. so I followed my frens in accompanying him jalan2 cari batu kat sini.

[memory seeps from my vein - 2nd time kat airport, pukul 2 pagi neyh!]

I drove from Irbid sampai Mu'tah bai! pukul 2 pg plak tu bai!! bape jam tu bai!!! [sape la cipta istilah BAI ni.memang nak kena]. ni bukan statement poyo, cume percubaan menggunakan istilah BAI. trial version bleh? dah cam AVG plak. hakhak...

[Hariz konon2 skilled photographer -no offense-]

pastu sempat la merasa main Paintball. my very 1st time ni. tp takde la nervous breakdown ke, stage frightened ke hape... game je pun~

[STALKER vs SIKAH!!! aku cool je though kalah~]

I would say this was a special n meaningful journey I had with my frens.
We faced all of our hard times together and I appreciate them for keeping the word TOGETHER still.

[hah, kan da kena pam tayar... korang gak kena. haha...]

[klise gile gambar ni but dis time lain sket, sebab hilmi yg absentee]

[nah Hilmi! puas ati gambo solo. rambut korea tuh jgn main2. ntah brape inci tuh]

*_* dah.penat.

carry mark OC aku dah la tak memuaskan~ +_+
aku syukur jek Alhamdulillah... but there's always some reason to feel not good enough...

Wassalam...

tail/caudal/foot note : aku taip mende alah ni the night b4 exam OC. ngah study OC ni kononnye. cume lambat sket tekan post button tu je. masalah internet yg lambat. maaf diterima. paling utama; ni da malam ke brape aku tak tido ni.

0 responses:

 
◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates. Distributed by Deluxe Templates